معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد

معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد

رزرو آنلاین هتل های ایران با تخفیف رزرو برای هتل های مشهد

۷۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شهر زیر زمینی کاریز در فاز یک خود به قسمت های مختلف از جمله غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه سالن آمفی تئاتر سالن کنفرانس، گالری های هنری تقسیم و قابل بهره برداری خواهد بود. شهر کاریز در عمق 16 متری زیر زمین قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بیشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هایی است که با نظر کارشناسی 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسایی و دارای دارای شناسنامه رسمی است. پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری کیش مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از امکانات هتل پانیذ کیش و هتل آرا کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.  

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

قنات کیش بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره را تامین می‌کرده، قنات کیش از نظر طول رشته قنات و یا عمق چاه‌ها قابل مقایسه با قنات‌هاى دیگر نقاط ایران نیست‌، اما با توجه به شیب بسیار کم جزیره‌، چگونگى هدایت آب‌هاى زیرزمینى به سطح زمین در کیش بسیار مهم بوده و نشان مى‌دهد که در زمان خود از پیشرفته‌ترین روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌کردند.امروزه مجموعه قنات با تغییر کاربری به یک شهر زیر‌زمینی شگفت‌انگیز بدل شده که بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاریز کیش خوانده می‌شود. کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحی ها را کشیده و می کوشند تا در پروژه بازسازی قنات کیش (کاریزکیش) ضمن حفظ بافت تاریخی آن کاربری های جدیدی از این شهر زیر زمینی بدست آورند. پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری کیش مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از امکانات هتل لوتوس کیش و هتل آنا کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.  

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

رویال راک کیش مجموعه ای از چند صخره گرانیتی بزرگ و کوچک است که در اسفند ماه سال ۱۳۸۷ پس از به گل نشستن بارج حامل صخره های گرانیتی که توسط یدک کش بلژیکی بنام سی رویال از عمان به بحرین حمل می گردید و در مسیر خود دچار طوفان شده و به سواحل آرام جزیره کیش پناه آورده بود به درون آب ریخته شد . این سایت بسیار سریعتر از آنچه متوقع بود تبدیل به زیستگاه بسیار زیبائی گردید و به دلیل بستر شنی منطقه که عاری از هرگونه پناهگاه برای آبزیان است . مکانی بسیار مساعد برای جذب انواع ماهی و دیگر آبزیان گردید . شاید بتوان از این سایت به عنوان نخستین زیستگاه مصنوعی منطقه یاد کرد. عمق این سایت در حدود ۱۲ متر است و در آن می توان انواع گونه ماهیان منجمله خفاش ماهیان . تن ماهیان . انواع سرخو . گیش . دلقک ماهی . دامسل . سفره ماهی . اژدر ماهیان . طوطی ماهی . هامور . فرشته ماهی و دسته های باراکودا را مشاهده کرد .

پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری کیش مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از امکانات هتل پارسیان کیش و هتل آریان کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.  

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

درخت سبز، کهنسال‌ترین درخت لور یا انجیر همان انجیر معبد در جزیره کیش است و چیزی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد، درختان انجیر معابد، در ابتدا تنه است، ولی با رشد درخت، شاخه های آن به سمت زمین آویزان می شوند و بعد از مدتی در آن فرو می روند که خود به تنه تبدیل می شوند. این روند آن قدر ادامه می یابد تا یک درخت با چندین ساقه به هم پیچیده و پیوسته در داخل زمین بوجود می آید. شاخه های این درخت، گره هایی با نخ یا پارچه زده شده است که در اول آن را به نوعی مقدس می نمایاند. گروهی از مردم معتقدند که این درخت انرژی های خوبی دارد و به همین دلیل به قصد برآورده شدن نیازشان نخ ها و پارچه‌هایی به سرسبزی محوطه ، آلاچیق ها و نرده‌های چوبی و پیاده‌روهای این مجموعه، باربیکیو ها و صندلیهایی با طراحی جالب مجموعه درخت سبز کیش را زیبا ساخته است. اما یکی از عواملی که گردشگران جزیره کیش را به این نقطه می‌کشاند، هیبت افسانه‌ای درخت سبز است. پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری کیش مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از امکانات هتل گراند کیش و هتل سیمرغ کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.  

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

پارک ساحلی مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیش است که بازار مرجان را به دریا ارتباط می دهد. بسیاری از مسافران و ساکنین جزیره اوقات تفریحی خود را در کنار پارک ساحلی مرجان گذرانده و از مناظر زیبای ساحلی کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه سازی جذاب این پارک ساحلی فرصت مناسبی را برای شما بوجود می آورد که فارغ از هیاهوی بازار به دیدار دریا و چشم انداز های زیبای طبیعت اطراف بروید و در طول اقامت خود در جزیره کیش از این منطقه که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف می باشد دیدن کنید و عکسهای به یاد ماندنی بگیرید. علاوه بر این تماشای طلوع آفتاب از پارک ساحلی مرجان، خاطره ای فراموش نشدنی است. پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری کیش مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از امکانات هتل جام جم کیش و هتل ابادگران کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.  

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

پارک دلفین یا دلفیناریوم یکی از زیباترین پارک های تفریحی منطقه خاورمیانه در مساحتی بیش از یک میلیون مترمربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است . تماشای این مجموعه زیبا با بیش از هزاران نخل و گونه های گیاهی متنوع دیگر و نمایش دیدنی دلفین ها، شیرهای دریایی و گرازهای دریایی برای هر گردشگری جذاب است . پارک دلفین با اجرای طرح هایی مانند جنگل باران های مصنوعی، کوه آتشفشان، دنیای ارکیده، باغ پروانه ها و رستوران های منحصر به فرد توسعه بیشتری می یابد. پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری کیش مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از امکانات هتل گاردنیا کیش و هتل سورینت صدف کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.  

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

گشت و گذار در آبهای نیلگون خلیج فارس با کشتی های تفریحی یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش می باشد. کشتی های تفریحی شبانه، کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی علاقه مندان را به این گشت ها می برند. گشت دریایی کشتی های تفریحی شبانه در آب های اطراف جزیره کیش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه دارد. این گشت ها به همراه پذیرایی از مهمانان، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد. آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و … است. با کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها امکان پذیر است. پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری کیش مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از امکانات هتل آرامیس کیش و هتل شایگان کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.  

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

جزیره کیش از نظر محیط زیست طبیعی، یکی از بکرترین مناطق خلیج فارس بوده و بجرات می‌توان گفت که ریف‌های مرجانی شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیبا ترین مناطق و مساعد ترین سایت‌های غواصی در کشورمان را در برگرفته است. پوشش مرجانی این جزیره در سواحل شرقی آن واقع گردیده که هرساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان غواصی قرار می‌گیرد. غواصی در کیش در تمامی طول سال امکانپذیر بوده و سایت‌های کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد و حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی درکیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است.

پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری کیش مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از امکانات هتل ترنج کیش و هتل ایران کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.  

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

فلای بورد (Flyboard) وسیله است که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را می دهد. فلای بورد ابتدا در مسابقات جهانی جت اسکی در چین در سال 2011 معرفی شد و به طور رسمی از ماه می سال 2012 در دسترس عموم قرار گرفت. با این وسیله ورزشی تفریحی-آبی می توان در بالای سطح آب تا ارتفاع 12 متر آزادانه پرواز کرد و با شیرجه به داخل آب و بیرون آمدن نمایشهای جذاب و چشمگیری را خلق کرد. پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری کیش مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از امکانات هتل پارمیدا کیش و هتل سارا کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.  

  • گردشگری گردشگری
  • ۰
  • ۰

ساخت جزیره لاک‌پشت ها طرحی مشابه دیزنی‌لند با عنوان “لاکی‌آیلند” در جزیره کیش آغاز شده است. در ساخت این پروژه از ظرفیت‌ها و فرهنگ بومی بهره گرفته شده است. پس از گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری کیش مسافران و گردشگران می توانند با استفاده از امکانات هتل داریوش کیش و هتل هلیا کیش استراحت و به یک خواب آرام بپردازند.  

  • گردشگری گردشگری